uskoontulo

Jeesus antaa elämän!

• Miten uskoon?
      • Näin uskoon
    • Tunnusta rehellisesti, että olet syntinen ihminen ja erossa Jumalasta.
    • Tunnusta kaikki syntisi Jumalalle ja pyydä niitä anteeksi Jumalalta.
    • Tarvittaessa ota yhteys luotettavaan sielunhoitajaan (esim. seurakunnan saarnaajaan), hän voi rukoilla puolestasi ja ohjata sinua eteenpäin uskon tiellä

Voit myös rukoilla ns. syntisen rukouksen omin sanoin tai seuraavan esimerkin mukaisesti;

Rakas Jeesus.

Tiedän että olen syntinen ihminen.

Tiedän ja uskon, että olet kuollut ristin puulla juuri minunkin syntieni tähden.

Pyydän, että annat anteeksi kaikki syntini ja erheeni ja tulet asumaan sydämeeni antaen minulle uuden elämän.

Kiitos, että annat minulle uuden elämän ja myös varjelet omanasi.

Anna minulle voimaa tehdä parannus ja tunnustaa syntini sekä Jumalan, että ihmisten edessä.

Johdata askeleeni toisten uskovaisten seuraan.

Aamen.

• Miten seurakuntaan?
      • Näin seurakuntaan
        • Ota yhteyttä lähimpiin uskovaisiin ja tule mukaan seurakunnan tilaisuuksiin
        • Helluntaiseurakuntaan voit liittyä, kun ensin tulet uskoon ja uskoontulosi jälkeen menet uskovien kasteelle.
        • Kasteella käynyt liitetään seurakunnan jäseneksi, ilman mitään velvoitteita, jäsenmaksuja tms.

Etusivulle